4 nõuannet eduka toidulisandi brändi loomiseks
Kui tervis, sport ja äri on teemad, mis Sind intrigeerivad, siis oled kindlasti mõelnud ka selles valdkonnas oma ettevõtte loomisest. Oma toidulisandite bränd võimaldaks Sulle isiklikus elus väga palju vabadust ning võimaldaks Sul tegeleda sellega, mis Sind päriselt huvitab.
Enda toidulisandite brändi käivitamine võib esialgu tunduda suure tööna. Selles valdkonnas on Suur konkurents ning esialgu võib näida, et kogu turg on juba kaetud. Samas on see ka üks maailma kõige kiiremini kasvavaid ja tulusamaid valdkondi. Oma toidulisandite bränd võimaldab Sul pakkuda inimestele reaalset väärtust. Samal ajal võimaldab see Sul töötada kus tahad, millal Tahad ning on sealjuures väga suure kasumipotensiaaliga. Kui oled kõige selle peale mõelnud, siis siin on Sulle paar olulist näpunäidet.
Leia oma nišš
Kuigi turul on veel palju täitmata ruumi, siis ei soovita me alustada kõige levinumate ideede kopeerimisega. Kui valida oma esimeseks tooteks proteiinipulber või multivitamiin, siis on juba turul olevate suurfirmadega väga raske võisteda. Suured tootmismahud võimaldavad neile väga madalat omahinda ning suurfirma turundusmeeskonnaga on raske turunduses võistelda.
Küsi endalt, miks peaksid inimesed eelistama Sinu toodet. Võta rahulikult aega, et leida vähem täidetud valdkond või võta juba olemasolev toode, ja turunda juba olemasolevat toodet täiesti uuele sihtrühmale. Mõtle hoolega läbi, kellele sa täpselt oma tooteid müüma hakkad. Tänapäeval on kõigile pakkumise asemel palju lihtsam ja tulusam leida endale väga väikses sihtrühmas paar pühendunud fänni, kes hakkavad su toodet juba edasi soovitama. Leia endale esimesed kliendid ja hoolitse nende eest parimal võimalikul viisil. Siis hoolitsevad nemad juba Sinu ettevõtte edasise arengu eest.
Investeeri mõjuvasse disaini
Poelettidel ja ka internetis võistled Sa vähemalt sadade teiste pakkujatega. Sinu tooted peavad suurel toidulisandite letil inimestele selgelt silma torkama. Öeldakse küll, et raamatut ei maksa kaane järgi hinnata, kuid ostjad teevad enamasti just seda. Potensiaalsed kliendid tunnevad alati huvi just toodete vastu, millel on väga atraktiivne pakend, mis viitab kõrgele kvaliteedile ja kus on olulist infot Kerge leida.
Disain ei ole koht, kus raha kokku hoida. Palka kõrgel tasemel graafiline disainer ning võta aega, et temaga välja töötada parim lahendus.
Keskendu kvaliteedile
Silmapaistev disain, hästi valitud nišš ja hea turundus hoolitsevad selle eest, et potensiaalsed kliendid jõuaksid sinuni. Kvaliteetne toode annab neile põhjust tagasi tulla ja Sinu brändi pika-ajaliselt toetada. Investeeri kvaliteetsetesse töövahenditesse ja toormaterjali, et veenduda oma toodete effektiivsuses. Vajadusel testi ja kontrolli oma toote kvaliteeti. Kui soovid pakendamist esialgu käsitsi teha, on paljud töövahendid väga soodsalt saadaval. Samas on väga mõistlik valik leida endale kohe kvaliteetne pakendamisteenus, mis võimaldab Sul algusest peale keskenduda teiste äri osade arendamisele.
Tekita põneva turundusega endale ise nõudlus
Kuna toidulisanditega tegelevaid brände on juba palju, siis on Sul vaja alustamiseks head turundusstrateegiat. Soovitame leida kas väga kitsas huvigrupp või pakkuda mõnda muus valdkonnas levinud toodet täiesti uuele sihtrühmale. Hea mõte on kasutada influencerite e. Suunamudijate abi. Neil on juba oma kindlaks kujunenud järgijaskond, kes hoolivad sellest, mis neil öelda on. Selliste inimeste kaasamine võimaldab sul kiirelt leida uusi kliente või avastada täiesti uusi potensiaalseid sihtgruppe.
Kui Sind huvitavad tervis ja äri, siis on oma toidulisandite bränd ideaalne valik. Tegemist on tulusa valdkonnaga, kus on veel küllaga sisenemisruumi. Oma brändi alustamine on võrreldes teiste äridega väga taskukohane ja seda saab kodust üsna kiirelt ja lihtsalt teha. See on põnev ja õpetlik teekond ja võimaldab Sul väga turvaliselt ja kiirelt siseneda ettevõtluse maailma.
Kui soovid seda teha, kuid vajad lisatuge, siis Supplery tiim võib aidata sul oma teadmistega kogu vajaliku struktruuri edukalt ja kiirelt üles seada!